آزمایشگاه سروش

حضور بر بالین بیمار در خانه و انجام نمونه گیری در منزل از خدمات آزمایشگاه سروش در روزها ی شیوع کرونا است . مراقبت در منزل همراه با خدمات آزمایشگاه تشخیص طبی سروش در روزهای شیوع کرونا در کشور، در کنار شهروندان خواهد بود . در این روزها که رفت و آمد موجب شیوع ویروس کرونا خواهد شد، انجام خدمات نمونه گیری را در منزل و به صورت رایگان انجام خواهد داد .

سرویس خونگیری در منزل

خونگیری در منزل توسط کارمندان متخصص آزمایشگاه سرو ش صورت می گیرد که دارای کارت پرسنلی مشخصی باشند. بدین منظور برا ی خون گیری در منزل م یتوان با مراجعه حضوری و یا غیرحضوری از طریق تلفن یا و ب سایت آزمایشگاه سروش، آدرس بیمار، زمان و مکان آزمایشهای درخواست را ثبت نموده تا مسئولان خونگیری در اولین فرصت یا طبق زمان مورد درخواست بیمار در مکان مورد نظر بیمار حضور پیدا کنند. متخصصین با تمامی لوازم آزمایشگاهی مورد نیاز ، ظروف
استریل شده و مطابق نسخه، خو نگیری م یکنند و تمامی موارد دیگر خواسته شده در نسخه را انجام م بدهند .
کارشناسان نمونه گیری پس از خو نگیری و مطمئن بودن از شرایط نرمال بیمار، باید در اولین فرصت نمونه ها را به آزمایشگاه تحویل دهند. پس از آماده شدن جواب آزمایش در کم ترین زمان ممکن نتیجه آزمایشات را در وب سایت آزمایشگاه سر و ش مشاهده خواهید کرد .

دسترسی آسان و سریع

این خدمات برای آسان شدن و تسریع د ر کارهای شما است. پرسنل آزمایشگاه سرو ش در هر منطقه ای که شما بخواهید بصورت رایگان به نزدتان می آیند )منزل، سر کار و …(. این آزمایشگاه تمام نیروی خود را به کار برده تا مراحل انجام آزمایش از ثبت آزمایش تا گرفت ن جواب آزمایش به راحتی صورت پذیرد تا تمامی مردم از خدمات آزمایشگاه ما بهره برده و راضی باشند .

کیفیت بالای آزمایشگاه سروش:

مراجعه کنندگان و بیماران برای ما بسیار با ارزش هستند. وجود پرسنل با تجربه و کار آزموده این حرف ما را تائید می کند. برای ما کیفیت کار را حفظ کردن ارزش بالایی دارد. در آزمایشگاه سروش مراجعه کنندگان از اهمیت بالایی برخوردار هستند و راضی نگه داشتن آن ها از وظایف آزمایشگاه سروش است .

روش برای ثبت درخواست وجود دارد :

1 – مراجعه حضوری همراه بیمار و انجام پذیرش و هماهنگی لازم .

2 – تماس با شماره های 33344746 و 09122063934

3- پر کردن فرم هماهنگی در وب سایت آزمایشگاه سروش

فرم هماهنگی آزمایش در محل

  • Date Format: MM slash DD slash YYYY