تاثیر امیکرون بر کودکان

آیا می دانید تاثیر امیکرون بر کودکان چیست؟ در حالی که عفونت‌های کووید-19 معمولا در کودکان و نوزادان خفیف‌تر است، شیوع امیکرون به رکورد تعداد موارد کودکان و بستری شدن در بیمارستان کمک کرد.

علائم امیکرون

در این مقاله، ما علائم امیکرون را توضیح می‌ دهیم؛ در حالی که به این می ‌پردازیم که چرا این نوع هنوز در سطح جهانی غالب است. مهم ترین کاری که باید انجام دهید این است که آزمایشی را برای تایید هر گونه بیماری مشکوک به کووید انجام دهید.

امیکرون

آیا یک آزمایش خانگی تست کرونا امیکرون نیز هست؟آیا می توانید به آزمایش خانگی برای تشخیص COVID-19 ناشی از نوع بسیار قابل انتقال و اکنون غالب Omicron اعتماد کنید ؟

علائم پنهان قند خون

دیابت با سطوح بالای (گلوکز) در خون مشخص می شود و زمانی رخ می دهد که پانکراس انسولین کافی تولید نمی کند یا سلول ها قادر به پاسخ مناسب به انسولین تولید نشده نیستند. برخی از علائم پنهان قند خون وجود دارد که بسیاری از مردم متوجه آن نمی شوند.

آزمایش با روش ایمونوفلورسانس یا سیتومتری برای برچسب گذاری یک آنتی ژن هدف خاص با حامل فلورسنت استفاده می شود. در این آزمایش فلوروفور یک ترکیب شیمیایی فلورسنت است که می تواند در صورت برانگیختن نور دوباره تابش نور کند. وقتی فلوروفور به آنتی ژن مورد نظر متصل می شود، اجازه می دهد تا مولکول هدف در نمونه شناسایی شود.

با ادامه همه گیری کرونا، مردم ممکن است همچنان نگران مراجعه به آزمایشگاه های بالینی برای آزمایش خون باشند. افراد ممکن است برای به حداقل رساندن خطر ابتلا به کووید-19، انجام آزمایش‌های معمول خود را به تأخیر بیندازند. این وضعیت باعث شده است که ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی تسهیلات جمع آوری نمونه خون و آزمایش در منزل و محل کار را آغاز کنند.

ویتامین D3 یک ویتامین محلول در چربی است که نقش های مهمی در بدن شما ایفا می کند. این ماده مغذی به ویژه برای سلامت سیستم ایمنی مهم است و بسیاری از مردم را به این فکر می‌اندازد که آیا مصرف مکمل ویتامین D3 ممکن است به کاهش خطر ابتلا به کرونا ویروس جدید که باعث COVID-19 می‌شود، کمک کند.

نمونه گیری آزمایش در منزل

تعداد افرادی که برای آزمایش به آزمایشگاه ها می روند در پی همه گیری بیماری کرونا کاهش یافته است.در نتیجه، بیماران بیشتری برای نمونه گیری آزمایش در منزل اقدام می گیرند.بسیاری از بیماران آزمایش های معمول و مراقبت های پزشکی را به منظور به حداقل رساندن شیوع ویروس کرونا به تعویق می اندازند. برخی آزمایشگاه ها تا 40 درصد از کاهش جلسات فلبوتومی و حجم آزمایش خون خبر می دهند.

معاینات و آزمایش طب کار

اگر تا به حال سابقه استخدام در هر مرکز خصوصی یا دولتی را داشتید حتما با آزمایش طب کار آشنا هستید. این آزمایش و خدمات به مراحل پیش از استخدام ختم نمی شود و در طول دوره کاری، فرد برای چکاپ و معاینات دوره ای طب کار مراجعه خواهد کرد. این خدمات فواید بسیاری برای کارمند و کارفرما به همراه دارند.

سرطان پستان یکی از شایع ترین سرطان ها به خصوص در میان زنان است. امروزه با گذراندن مراحل غربالگری و معاینات دوره میتوان این نوع سرطان را به موقع تشخیص داده، اقدام به درمان موثر کرد. درمان این بیماری شامل انواع جراحی ها و همچنین درمان های سیستمیک و دارویی جهت برداشتن تومور و جلوگیری از رشد بی رویه سلول های سرطانی است.

کروموزوم

امروزه اکثر ما واژه هایی مانند DNA و کروموزوم را به دلایل مختلف می شنویم. اما آیا از این مفاهیم درک صحیح و مفهومی داریم؟ این مقاله به شما کمک می کند تا DNA و کروموزوم را شناخته و هنگامی مطلبی درباره این موضوعات می‌شنوید، خصوصا در دوران پاندمی کرونا که مفاهیمی ژنتیک و سلولی مولکولی بیشتر توسط عموم مردم مطالعه می شوند، درک صحیحی از آنها داشته باشید.

هلیکوباکتر پیلوری، با ایجاد عفونت در معده موجب بروز علائمی مانند التهاب و زخم معده و اثنی عشر می شود. آزمایش تنفسی اوره (UBT) یک تست بی خطر، غیر تهاجمی و دقیق است که وجود باکتری فعال در معده را تشخیص می دهد. از این تست برای پیگیری درمان بیمار مبتلا به عفونت هلیکوباکتر پیلوری نیز استفاده می شود.