انواع آزمایش کویید 19:

آزمایش PCR

آزمایش PCR آزمایش های مولکولی به دنبال علائم عفونت فعال هستند.این آزمایش ها معمولاً شامل گرفتن نمونه از پشت گلو با سواب پنبه ای میباشند. سپس پزشک نمونه را برای آزمایش ارسال می کند.این نمونه تحت آزمایش واکنش زنجیره ای پلیمراز (PCR) قرار خواهد گرفت. این نوع آزمایش علائم ماده ژنتیکی ویروس را تشخیص می دهد. آزمایش PCR در صورت شناسایی دو ژن خاص SARS-CoV-2 می تواند تشخیص ویروس کرونا را تأیید کند. اگر تنها یکی از این ژنها را شناسایی کند ، نتیجه ای غیرقطعی خواهد داشت.آزمایش های مولکولی تنها می توانند به تشخیص موارد فعلی کرونا کمک کنند. آنها نمی توانند تشخیص دهند که کسی به این عفونت مبتلا شده و بهبود یافته است.

آزمایش خون (IgM و IgG)

در ابتدا شما باید به کمک تکنسین مقداری خون بدهید و سپس متخصصین مربوطه دو نوع آنتی بادی ضد کووید ۱۹ را در نمونه خون شما آزمایش می کنند این دو نوع آنتی بادی شامل IgM و IgG می شود که در آنتی بادی نوع اول عفونت های ایجاد شده بررسی می شود و در انتی بادی نوع دوم که بعد از بهبودی که شما ظاهر می شود، چرا که حدود ۴ هفته طول می کشد تا تا بدن تان بتواند آنتی بادی های نوع اول را مجددا تولید کند.

حضور بر بالین بیمار در خانه و انجام نمونه گیری در منزل از خدمات آزمایشگاه سروش واقع در پیروزی تهران در روزها ی شیوع کرونا است . مراقبت در منزل همراه با خدمات آزمایشگاه تشخیص طبی سروش در روزهای شیوع کرونا در کشور، در کنار شهروندان خواهد بود . در این روزها که رفت و آمد موجب شیوع ویروس کرونا خواهد شد، انجام خدمات نمونه گیری تست کرونا در پیروزی را در منزل و به صورت رایگان انجام خواهد داد .

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *