ارسال خونگیر و نمونه گیر PCR به منزل در شرق تهران

با ادامه همه گیری کرونا، مردم ممکن است همچنان نگران مراجعه به آزمایشگاه های بالینی برای آزمایش خون باشند. افراد ممکن است برای به حداقل رساندن خطر ابتلا به کووید-19، انجام آزمایش‌های معمول خود را به تأخیر بیندازند. این وضعیت باعث شده است که ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی تسهیلات جمع آوری نمونه خون و آزمایش در منزل و محل کار را آغاز کنند.

ارسال خونگیر و نمونه گیر PCR به منزل در شرق تهران بسیار قابل اعتماد است؛ زیرا تلاش در آزمایشگاه سروش خدمات تشخیصی در سطح جهانی، با کیفیت بالا و مقرون‌به‌صرفه تضمین می شود که برای مراقبت از بیمار برجسته ضروری است. خدمات آزمایش در منزل و محل کار ، آزمایش قابل اعتمادی را تضمین می‌کند که تشخیص، پیش‌آگهی و نظارت را برای همه بیماران افزایش می‌دهد. بیماران می توانند مطمئن باشند که نتایج بالینی تاثیرگذار را در یک زمان چرخشی سریع با قیمت گذاری مقرون به صرفه و رقابتی دریافت خواهند کرد.

این آزمایشگاه ها آسیب شناسان، فلبوتومیست ها و تکنسین های آموزش دیده و بسیار ماهر دارد که برای اطمینان از خدمات سریع، قابل اعتماد و کارآمد به مشتریان کار می کنند.

همچنین در زمان آزمایش در منزل و محل کار برای محافظت از شما بالاترین سطح پروتکل های کنترل عفونت و استانداردهای ایمنی برای مراقبت ایمن تضمین می شود. اقدامات ضدعفونی دقیق، ضدعفونی دست، استفاده از ماسک و فاصله گذاری فیزیکی در حال پیگیری است.

نمونه گیری خون در منزل و محل کار

خدمات جمع آوری خون در منزل ایمنی را هم برای بیماران و هم برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی تضمین می کند. همچنین برای بیماران راحت تر این است که برای جمع آوری یا آزمایش خون به کلینیک مراجعه نکنند. این باعث صرفه جویی در زمان می شود و به افراد کمک می کند تا از دردسر رفت و آمد به هر مرکز درمانی اجتناب کنند. این خدمات همچنین برای سالمندان و بیماران بستری که نمی توانند به این مراکز بروند، مفید است.

آزمایش در منزل و محل کار با ارسال خونگیر و نمونه گیر PCR به منزل در شرق تهران

آزمایشگاه دارای یک تیم از افراد (پزشکان، پرستاران، دستیاران آزمایشگاه) است که مجاز به انجام آزمایش خون  و نمونه گیر PCR در خانه بیمارانی هستند که آن را درخواست کرده اند.

بیمارانی که از خدمات آزمایشگاه استفاده کرده اند لازم است در این مدت در دسترس باشند. تلاش می شود تا حد امکان در خانه آزمایش خون در روز بعد از تماس (به جز تماس های دیرهنگام) انجام شود

هنگام تماس با آزمایشگاه برای درخواست عبور نمونه‌گیر، بیمار باید بتواند به وضوح اطلاعات زیر را ارائه دهد:
– نام خانوادگی – نام
– تاریخ تولد
– آدرس کامل و دقیق
– شماره تلفن
– نام دکتر


هر نمونه (ادرار، مدفوع و غیره) را می توان در یک کیسه پلاستیکی مهر و موم شده قرار داد و به نمونه گیرنده داد.

الزامات زیر را نمی توان در نظر گرفت:
– منتظر ماندن نمونه گیرنده
– خدمات دیگری غیر از آزمایش خون
– بدون درخواست پزشک، آزمایش خون را درخواست کنید.

اگر به هر دلیلی مربوط به بیمار (بسته بودن در، زنگ نامفهوم، غیبت و …) نمونه برداری نشد، مراجعه مجدد به آزمایشگاه بر عهده بیمار است. اگر این امکان وجود ندارد، لطفا در اسرع وقت به آزمایشگاه اطلاع دهید.

مزایای جمع آوری نمونه خون و نمونه PCR در منزل و محل کار

آزمایش خون برای تشخیص انواع بیماری ها مانند دیابت، دنگی، مالاریا، HIV/AIDS و غیره انجام می شود. آزمایش شمارش کامل خون به تعیین تعداد گلبول های سفید، گلبول های قرمز و پلاکت ها در بیمار کمک می کند. جریان خون این به شناسایی ناهنجاری ها در تعداد آن ها کمک می کند.

آزمایش خون از خانه همچنین می تواند به فرد کمک کند تا بداند آیا کم خون است، آیا از کلسترول رنج می برد، آیا بیماری های قلبی عروقی دارد یا مشکلات تیروئیدی دارد. آزمایش خون معمولا در مراکز تشخیصی انجام می شود. با این حال، این روزها آزمایش در منزل و محل کار به دلیل مزایای آن محبوبیت زیادی پیدا کرده است. از جمله مزایایآزمایش در منزل و محل کار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این به افراد مسن کمک می کند

اکثر بیماران سالخورده برای انجام آزمایش خون با تاکسی به مراکز تشخیصی مراجعه می کنند؛ زیرا به راحتی خسته می شوند و حتی ممکن است از مشکلات سلامتی دیگری نیز رنج ببرند. برای چنین بیمارانی، آزمایش خون در خانه گزینه بسیار مناسبی است؛ زیرا آن ها اصلا مجبور به رفت و آمد نیستند.

  • به بیماران مضطرب کمک می کند

بسیاری از بیماران در بیمارستان ها مضطرب می شوند یا احساس بی قراری می کنند و در نتیجه ممکن است حملات پانیک ایجاد شود. برای آن ها، رفتن به یک مرکز تشخیصی ایده خوبی نیست. بیماران مضطرب واقعا از آزمایش در منزل و محل کار سود می برند؛ زیرا ماندن در یک محیط آشنا می تواند به آرامش اعصاب آنها کمک کند.

  • به حفظ ناشناس بودن کامل کمک می کند

بیماری‌هایی مانند اچ‌آی‌وی/ایدز دارای یک انگ اجتماعی هستند و بیماران مبتلا به این بیماری دوست ندارند وضعیت بیماری خود را برای مردم فاش کنند. آزمایش خون خانگی می تواند به آن ها کمک کند که ناشناس ماندن کامل باشند، زیرا آن ها با کسی غیر از خانواده خود در تماس نیستند.

نمونه گیری خون در منزل و محل کار

چه کسی چنین خدماتی را در شرق تهران ارائه می دهد؟

باید با آزمایشگاه تماس بگیرید تا یکی از نمایندگان خود را برای جمع آوری نمونه به آدرس شما بفرستند.

رزرو آزمایش در منزل و محل کار

با خدمات آزمایشگاه سروش این امکان را دارید که آزمایش خون را در منزل با قیمتی مقرون به صرفه انجام دهید، بدون اینکه به ایمنی شما آسیبی وارد شود.

خدمات ویزیت در منزل به ویژه برای افرادی که ایمنی ضعیف تری دارند و کسانی که در معرض خطر بالاتری برای مواجهه با عوارض عمده ناشی از کووید-19 هستند، مفید است. بنابراین به جای مراجعه به مراکز پرخطر آزمایش در منزل و محل کار روشی مطمئن‌تر برای اطمینان از برآورده شدن تمام نیازهای بهداشتی است.

میتوانید با شماره 09122063934 تماس گرفته تا متخصصین آزمایشگاه سروش به محل مورد نظر اعزام شوند.

برای رزرو بازدید از مجموعه خانه فقط باید چند مرحله ساده را دنبال کنید.

مکان را انتخاب کنید

آزمایش در خانه استرس کمتری نسبت به خطر بیرون رفتن در طول یک بیماری همه گیر دارد. برای رزرو یک ویزیت در منزل، تنها کاری که باید انجام دهید این است که جزئیات مکان خود را اضافه کنید و کادر متخصص آزمایشگاه برای جمع‌آوری خون در خانه در آستان شما خواهند بود.

کادر آزمایشگاه حرفه ای و آموزش دیده

در آزمایشگاه سروش شرق تهران، تمام فلبوتومیست های حرفه ای هستند و در کاری که انجام می دهند بسیار آموزش دیده اند. آن ها حداکثر ایمنی را تضمین می کنند و از پروتکل های بهداشتی دقیق در هنگام جمع آوری نمونه خون شما پیروی می کنند.

انعطاف پذیری و راحتی

شما می توانید طبق زمان مناسب خود وقت رزرو کنید و نمونه خون خود را با خیال راحت از خانه بگیرید. نمونه خون گیری از خدمات منزل در روزهای یکشنبه نیز امکان پذیر است.

گزارش های آزمایشی خود را به صورت آنلاین دریافت کنید

بازدید از منزل را رزرو کنید و گزارش آزمایش خود را در عرض 24 تا 48 ساعت پس از جمع آوری نمونه از طریق ایمیل دریافت کنید. با استفاده از این سرویس، آسودگی خاطر از گرفتن نمونه خون در منزل و مشاهده آنلاین گزارشات خود را راحت خواهید داشت.

نمونه گیری خون در منزل و محل کار

چه کسی و در چه ساعتی می آید؟

بسته به تجزیه و تحلیل، منشی به شما می گوید که آیا باید ناشتا باشید یا نه، داروهای خود را مصرف کنید یا نه و یک زمان برای شما مشخص می کند. ساعات اولیه برای بیماران تحت تأثیر این محدودیت ها (دیابتی ها، بیماران تیروئیدی، دریافت کنندگان پیوند تحت درمان و غیره) در نظر گرفته شده است. اگر می‌خواهید توسط یک نمونه‌بر خاص آزمایش گرفته شود، می‌توانید آن را گزارش کنید.

نمونه گیری خون در منزل یا محل کار شما توسط آزمایشگاه سروش

برای هماهنگی جهت آزمایش و خونگیری در منزل میتوانید با شماره 09122063934 تماس گرفته تا همکاران ما جهت انجام خدمات در محل حاضر شوند. یا میتوانید با شماره های آزمایشگاه سروش تماس حاصل نمایید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *